Barnets sanser

Vi vil med vores fag blog undersøge sansestimulering hos børn. Børn fra vuggestue og til børnehave. Hvis et barn er sart eller har berøringsangst, kan vi så rykke deres grænser? Hvor modige er de små børn? Vi har mange sanser og bruger dem ubevidst hele tiden. - Sanseboblerne

Viser opslag med etiketten keep calm. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten keep calm. Vis alle opslag

mandag den 31. marts 2014

Keep Calm...

Keep-Calm-O-Matic

Indsendt af Lotte kl. 18:49 Ingen kommentarer:
Send med mailBlog om dette!Del på XDel via FacebookDel på Pinterest
Etiketter: keep calm, sanseboblerne, sanser, senses, use your senses
Ældre opslag Start
Abonner på: Opslag (Atom)

Om os

Vi er fire studerende fra pædagoguddannelsen UCC nord, som der har fået til opgave at oprette en blog, inden for et pædagogisk emne.
Her kan i følge med i vores projekt om sansestimulering hos børn. :D


Mvh. Sanseboblerne

Hvem ejer bloggen

  • Lotte
  • Unknown

Blog-arkiv

  • ▼  2014 (29)
    • ▼  april (16)
      • sanseboblerne
      • Da Peter lærte at bruge sine sanser.
      • Børnenes reaktioner
      • Sanseboblerne på besøg i børnehus
      • På sanse tur i Børnehaven/vuggestuen
      • Sanseintegration...
      • Lidt mere om sanserne
      • stimulation af sanser
      • Understimulering af sanserne
      • Kort om sansemotorik
      • En lille Historie
      • Et lille link...
      • første step mod fernisering :)
      • Dannelse
      • Boblernes væg
      • Sansekassen
    • ►  marts (13)

.

.
Overjordisk tema. Leveret af Blogger.