Viser opslag med etiketten æstetik. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten æstetik. Vis alle opslag

mandag den 31. marts 2014

Spørgsmål fra timen...

Hvordan kan den æstetiske virksomhed bidrage til læring?
Hele ideen i vores projekt er at børnene får lov til, at bruge deres sanser - derved får de in individuel oplevelse af alle de forskellige sanseredskaber vi har. Vi prøver at få alle de tre læringsmåder med i vores projekt - Empiri/følelse, æstetik/oplevelse,  og diskursive/analyse. Men det kan heller ikke helt undgås, da børn hele tiden stiller spørgsmål, mærker, rør og analyserer. Alle tingene spiller sammen.
Vi vil dele børnene op i små vuggestue børn, hvor vi gør det lidt enkelt og større børnehavebørn hvor de kan udfordres lidt mere.